Кількість
|
Вартість
|
||
|
Діагностичний сканер MUCAR DriverScan Pro у комплекті із повним софтом X-Pro5/LVS, максимальна версія – діагностика/адаптації/кодування/програмування/спец функції. На відміну від любительської офіційної версії макри не пропадають після закінчення терміну підписки.
Якщо у вас є такий чи інший прилад виробництва Thinkcar або LAUNCH - ми можемо прошити його у про версію із підтримкою Haynes Pro, також надаємо послуги з ремонту діагностичного обладнання.
Цей адаптер це повний анагог ThinkDiag , але у іншому корпусі.
Адаптер підтримує повний функціонал преміум серії Launch X431, доступно понад 379 марок авто та спец. функцій.
Підтримуються: всі онлайн функції Launch X431, кодування, адаптації, програмування, активації функцій, робота з одометром, іммобілайзер, скидання сервісних інтервалів, прописування форсунок, регенерація сажовика, діагностика всіх систем, адаптація коробки передач, пошук справжнього пробігу по всіх блоках, скидання помилок, адаптація ЕГР, адаптація пневмопідвіски , розведення гальмівних колодок, заміна приборної панелі, заміна коробки передач, одночасне збереження декількох версій для кожної марки які завантажуються в особистому кабінеті...
Функціональні можливості пристрою в деякій мірі відрізняються в залежності від марки, моделі і модифікації електронної системи автомобіля.
Функції:
1. Скидання олії
Якщо горить лампочка заміни олії, автомобіль потребує обслуговування. Після технічного обслуговування час водіння та інші дані повинні бути обнулені, щоб індикатор технічного обслуговування згас, і система автомобіля увімкнула новий цикл технічного обслуговування.
2. Скидання гальма
Коли гальмівна колодка використовується до певної товщини, лінія датчика зношується і лінія датчика гальмівної колодки відправляє сигнал на автомобільний комп'ютер, щоб запропонувати заміну гальмівної колодки. Після заміни гальмівних колодок систему потрібно переналаштувати, інакше машина все одно сигналізуватиме про несправність.
3. Скидання батареї BMS
Для автомобіля з функцією керування акумулятором, якщо стан акумулятора визначається як несправний (старіючий або пошкоджений), код несправності зберігається в ЕБУ. Після заміни батареї та запуску «Скидання BMS» він може видалити код несправності та повторно зіставити його на основі відповідної інформації про існуючу батарею як стандарт, дозволяючи блоку моніторингу контролювати. Уникайте помилкових спрацьовувань з повідомлень про помилки приладу.
4. Регенерація DPF (дизельного фільтра сажі).
Дизельний фільтр сажі постійно в робочому процесі, частинки будуть накопичуватися у фільтрі, коли буде досягнуто певного значення, це призведе до зниження потужності двигуна і зниження економічної ефективності, необхідно вчасно проводити регенерацію, щоб гарантувати, що DPF продовжує працювати нормально.
5. Скидання рульового датчика SAS
Після того, як автомобіль був розібраний або проводилася заміна деталей, пов'язаних із функцією кермового керування, необхідно виконати функцію навчання датчика кута повороту кермового колеса.
6. Скидання тиску в шинах TPMS.
Застосовується лише до автомобілів без датчиків тиску в шинах.
Якщо тиск у шинах надто низький або є витік повітря, заміна або встановлення обладнання для контролю тиску в шинах, заміна шин, пошкодження датчика тиску в шинах, а також автомобілі з функцією контролю тиску в шинах у разі перестановки шин тощо.
7. Відповідність ключів IMMO
При заміні ключа замка запалення, замка запалення, комбінованого щитка приладів, блоку керування двигуном (ECU), модуля керування кузовним обладнанням (BCM) та батареї дистанційного керування потрібне узгодження ключів IMMO.
8. Прокачування АБС
У разі заміни системи ABS, насоса ABS, гальмівного насоса, гальмівної магістралі та гальмівної рідини необхідно прокачати систему ABS за допомогою функції прокачування ABS.
9. Адаптація люка у даху.
Люк у даху необхідно скинути, якщо у блоці керування люком у даху виникла проблема зі зв'язком або він був замінений.
10. Скидання підвіски
При заміні датчика висоти кузова або модуля управління в системі пневматичної підвіски або при неправильному рівні автомобіля необхідно виконати цю функцію, щоб налаштувати датчик висоти кузова для калібрування рівня.
11. Коробка передач (трансмісія)
Коли знос та старіння деталей трансмісії стають серйозними, адаптивне навчання блоку управління не працює і деталі необхідно ремонтувати та замінювати, після ремонту блок управління автоматичною коробкою передач необхідно навчити.
12. Скидання фар AFS.
Ця функція дозволяє ініціалізувати систему адаптивного освітлення фар. Адаптивна система фар може вирішити, чи слід автоматично вмикати фари залежно від інтенсивності навколишнього освітлення, контролювати швидкість руху автомобіля, положення тіла тощо, а також своєчасно регулювати кут освітлення фар. При заміні нової фари, двигуна-автомата фар або наявності коду несправності, не встановленого фарою, необхідно виконати процедуру узгодження фар.
13. Кодування форсунок
Після заміни ЕБУ або форсунки необхідно закодувати форсунку кожного циліндра для підтвердження чи перекодування. Щоб ЕБУ міг краще ідентифікувати кожну форсунку циліндра та проводити точний контроль упорскування палива.
14.ETS Learning (узгодження дросельної заслінки)
Необхідно виконати налаштування дросельної заслінки: після заміни електронного блоку управління, відключення ЕБУ, заміни блоку електронної дросельної заслінки, заміни або очищення впускного каналу, очищення дросельної заслінки.
15. Самонавчання EGR
Якщо EGR виходить з ладу, на приладовій панелі автомобіля загоряється індикатор несправності двигуна/EPC, а функція самонавчання EGR може вимкнути індикатор несправності після очищення або заміни клапана EGR.
Усі 10 режимів функцій OBDII/EOBD
Підтримувані моделі: сумісні з усіма моделями, які підтримують протокол OBD II після 1996 року.
протоколи:
ISO 14230-4(KWP2000)
IOS 15765-4(CAN)
ISO 9141-2(ISO)
ISO14229(UDS)
SAEJ 1850(VPW&PWM)'
Режим 1: читання потоку даних у реальному часі
Режим 2: читання даних стоп-кадра
Режим 3: прочитання кодів DTC (діагностичні коди несправностей).
Режим 4: Очистити коди несправності
Режим 5: моніторинг датчика кисню
Режим 6: Моніторинг системи
Режим 7: Читання очікуваних кодів DTC.
Режим 8: Управління роботою бортової системи
Режим 9: читання інформації про автомобіль
Режим 10: Запит діагностичних кодів несправностей, пов'язаних з викидами, із постійним статусом після очищення/скидання діагностичної інформації, пов'язаної з викидами.
Підтримка мобільного телефону та планшетного комп'ютера
Андроїд: 7.0 - 13
MUCAR DriverScan підходить для мобільних телефонів та планшетних комп'ютерів, що відповідають наведеній вище інформації про версію. Коли DriverScan підключений до автомобіля, вам потрібно тільки виявити та діагностувати свій автомобіль через Bluetooth 4,2 мобільного телефону та програму.
Читання потоку даних у реальному часі
Відображення інформації безперервного потоку даних транспортного засобу у вигляді живої графіки (сигналу).
Звіт про діагностику транспортних засобів
Діагностичне покриття більшості автомобілів, які підтримують протокол OBDII після 1996 року.
Америка
Buick, Chrysler, Cadillac, Chevrolet, Doge, AU Ford, Бразилії Fiat, Бразилії GM, Ford, GM, Jeep, Lincoln, SGM, Tesla.
Європа
Aston Martin, Audi, Alfa Remeo, Abarth, BMW, Bentley, Bugatti, Citroen, DR, Dacia, EU Ford, Ferrari, Fiat, ГАЗ, Iveco, ИЖ, Jaguar, Land Rover, Lamborghini, Lancia, Mercedes, Maserati, Maybach, Mini, Opel, Opel (Південна Африка), PAZ, Peugeot, Porche, Renault, Rover, Rolls-Royce, SAAB, Seat, Skoda, Smart, Sprinter, УАЗ, ВАЗ, Volvo, Volkswagen, Vauxhall, ЗАЗ
Азія
Acura, Daewoo, Daihatsu, AU Holden, Honda, Hyundai, Ikco, Isuzu, Infiniti, Kia, Luxgen, Lexus, Mahindra (Індія), Maruti (Індія), Tata (Індія), Mahindra, Maruti, Mazda, Mitsubishi, MVM, Nissan, Nissangtr, Perodua (Малайзія), Proton (Малайзія), Perodua, Proton, Renault Samsung, Сайпа, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota, Tlisuzu.
Та багато інших.
Прилад активується на кінцевого користувача, тому обміну та поверненню не підлягає!